За січень 2025 року до Головного управління ДПС у Донецькій області надійшло 47 звернень громадян, які підпадають під дію Закону України «Про звернення громадян».
За надходженнями 18 звернень надійшло поштою (безпосередньо від громадян), 25 звернень – засобами електронного зв'язку, через мережу «Інтернет», 4 звернення – від інших органів, установ, організацій.
Серед загальної кількості звернень переважають індивідуальні – 47 (100 відс).
Усі звернення, що надійшли до Головного управління ДПС у Донецькій області за ознакою надходження поділяються на первинні – 44 (93,6 відс.), дублетні – 1 (2,1 відс.), неодноразові – 2 (4,3 відс.).
Основні питання, які порушували громадяни у зверненнях – питання фінансової, податкової, митної політики – 33 звернення (70 відс.).
За тематикою питань найбільша кількість звернень стосується загальнодержавних та місцевих податків (13 звернень), проведення контрольно-перевірочних заходів (4 звернення), реєстрації та обліку платників податків та реєстраційних номерів облікових карток платників податків (13 звернення), інформування про ухилення від сплати податків (1 звернення), з єдиного соціального внеску (1 звернення), відмови в отриманні реєстраційних номерів облікових карток платників податків (1 звернення).
Всі звернення вчасно розглянуті та заявникам надані змістовні відповіді.
За результатами розгляду звернень посадовими особами ДПС вирішено позитивно 9 звернень (19,2 відс.), дано роз’яснення на 34 звернення (72,4 відс.), не підлягали розгляду відповідно до статей 8 і 17 Закону України «Про звернення громадян» – 3 звернення (6,4 відс.), 1 звернення (2 відс.) знаходиться на виконанні (термін виконання по них не настав).
Крім того, на виконання статей 22, 23 Закону України «Про звернення громадян» в Головному управлінні ДПС у Донецькій області передбачено проведення особистого прийому громадян керівником ГУ ДПС та керівниками структурних підрозділів ГУ ДПС.
Прийом громадян проводиться відповідно до затвердженого графіку, не рідше двох разів на місяць.
Разом з тим звертаємо увагу, що громадяни мають можливість надсилати електронні звернення (через мережу Інтернет) у вигляді сканокопій чи фотокопій з підписом заявника із зазначенням дати та місця проживання (реєстрації) на електронну пошту dn.zvernennya@tax.gov.ua та за допомогою сервісу «Електронний кабінет платника податків» з використанням кваліфікованого електронного підпису.