Протягом січня - червня 2024 року Головне управління ДПС у Донецькій області отримало 166 звернень громадян, які підпадають під дію Закону України «Про звернення громадян».
Серед загальної кількості звернень переважають індивідуальні – 164 (98,8 відс.), колективні – 1(0,6 відс.), також надходійшло 1 ананімне.
Усі звернення, що надійшли до Головного управління ДПС у Донецькій області за ознакою надходження поділяються на первинні - 163 (98,2 відс.), дублетні - 2 (1,2 відс.), неодноразове – 1(0,6 відс.), повторних у звітному періоді не надходило.
За формою надходження отримано:
від громадян поштою – 73 звернення;
через мережу «Інтернет», засобами електронного зв'язку – 89 звернень;
від інших органів, установ, організацій – 4 звернення.
Аналіз свідчить, що найбільша кількість звернень громадян - 123 (74,1 відс.) - стосувалася фінансової та податкової політики, а саме:
податкової політики – 104 звернення (62,7 відс.);
єдиного соціального внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування – 11 звернень (6,6 відс.);
фінансової політики - 8 звернень (4,8 відс.).
Основні питання, які порушувалися громадянами у зверненнях, стосується, зокрема:
контрольно-перевірочної роботи – 21 (12,7 відс.);
загальнодержавних та місцевих податків – 37 (22,3 відс.);
податкової звітності – 12 (7,2 відс.);
реєстрація та облік платників податків – 18 (10,8 відс.);
про ухилення від сплати податків – 5 (3,0 відс.);
інших питань – 30 (18,1 відс.).
За результатами розгляду звернень посадовими особами ДПС вирішено позитивно 30 звернень (18,1 відс.), дано роз’яснення на 121 звернення (72,9 відс.), не підлягали розгляду відповідно до статей 8 і 17 Закону України «Про звернення громадян» – 5 звернень (3,0 відс.), 2 звернення повернуто авторові відповідно до статті 5 Закону України «Про звернення громадян» (1,2 відс.), 8 звернень (4,8 відс.) знаходиться на виконанні (термін виконання по них не настав).
Крім того, на виконання статей 22, 23 Закону України «Про звернення громадян» в Головному управлінні ДПС у Донецькій області передбачено проведення особистого прийому громадян керівниками ГУ ДПС та керівниками структурних підрозділів ГУ ДПС.
Прийом громадян проводиться відповідно до затвердженого графіку, не рідше двох разів на місяць.
Разом з тим звертаємо увагу, що громадяни мають можливість надсилати електронні звернення (через мережу Інтернет) у вигляді сканокопій чи фотокопій з підписом заявника із зазначенням дати та місця проживання (реєстрації) на електронну пошту dn.zvernennya@tax.gov.ua та за допомогою сервісу «Електронний кабінет платника податків» з використанням кваліфікованого електронного підпису.