Протягом січня - травня 2024 року Головне управління ДПС у Донецькій області отримало 134 звернень громадян, які підпадають під дію Закону України «Про звернення громадян».
Серед загальної кількості звернень переважають індивідуальні – 133 (99,3 відс.), також надходійшло 1 колективне (0,7 відс.).
Усі звернення, що надійшли до Головного управління ДПС у Донецькій області за ознакою надходження поділяються на первинні - 131 (97,8 відс.), дублетні - 2 (1,5 відс.), неодноразове – 1(0,7 відс.), повторних у звітному періоді не надходило.
За формою надходження отримано:
від громадян поштою – 63 звернень;
через мережу «Інтернет», засобами електронного зв'язку – 69 звернень;
від інших органів, установ, організацій – 2 звернення.
Аналіз свідчить, що найбільша кількість звернень громадян - 97 (72,3 відс.) - стосувалася фінансової та податкової політики, а саме:
податкової політики – 82 звернення (61,1 відс.);
єдиного соціального внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування – 9 звернень (6,7 відс.);
фінансової політики - 6 звернень (4,5 відс.).
Основні питання, які порушувалися громадянами у зверненнях, стосується, зокрема:
контрольно-перевірочної роботи – 20 (14,9 відс.);
загальнодержавних та місцевих податків – 22 (16,4 відс.);
податкової звітності – 12 (8,9 відс.);
реєстрація та облік платників податків – 13(9,7 відс.);
відмови в отриманні реєстраційних номерів облікових карток платників податків – 7 (5,2 відс.);
інших питань – 23 (17,2 відс.).
За результатами розгляду звернень посадовими особами ДПС вирішено позитивно 26 звернень (19,4 відс.), дано роз’яснення на 99 звернень (73,9 відс.), не підлягали розгляду відповідно до статей 8 і 17 Закону України «Про звернення громадян» – 5 звернень (3,7 відс.), 1 звернення повернуто авторові відповідно до статті 5 Закону України «Про звернення громадян» (0,8 відс.), 3 звернення (2,2 відс.) знаходяться на виконанні (термін виконання по них не настав).
Усі звернення розглянуті, за результатами їх розгляду громадянам надано відповіді у визначені Законом України «Про звернення громадян» строки.
Крім того, на виконання статей 22, 23 Закону України «Про звернення громадян» в Головному управлінні ДПС у Донецькій області передбачено проведення особистого прийому громадян керівниками ГУ ДПС та керівниками структурних підрозділів ГУ ДПС.
Прийом громадян проводиться відповідно до затвердженого графіку, не рідше двох разів на місяць.
Разом з тим звертаємо увагу, що громадяни мають можливість надсилати електронні звернення (через мережу Інтернет) у вигляді сканокопій чи фотокопій з підписом заявника із зазначенням дати та місця проживання (реєстрації) на електронну пошту dn.zvernennya@tax.gov.ua та за допомогою сервісу «Електронний кабінет платника податків» з використанням кваліфікованого електронного підпису.