Протягом січня - березня 2024 року Головне управління ДПС у Донецькій області отримало 81 звернення громадян, які підпадають під дію Закону України “Про звернення громадян”.
Серед загальної кількості звернень переважають індивідуальні - 80(98,7 відс.), також надходійшло 1 колективне (1,3 відс.).
Усі звернення, що надійшли до Головного управління ДПС у Донецькій області ДПС за ознакою надходження поділяються на первинні - 80 (98,7 відс.), дублетні - 1 (1,3 відс.). Повторних та неодноразових у звітному періоді не надходило.
За формою надходження отримано:
від громадян поштою – 35 звернень;
через мережу «Інтернет», засобами електронного зв'язку – 44 звернення;
від інших органів, установ, організацій – 2 звернення.
Аналіз свідчить, що найбільша кількість звернень громадян - 62 (76,5 відс.) - стосувалася фінансової та податкової політики, а саме:
податкової політики – 51 звернення (62,9 відс.);
єдиного соціального внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування – 5 звернень (6,2 відс.);
фінансової політики - 6 звернень (7,4 відс.).
Основні питання, які порушувалися громадянами у зверненнях, стосується, зокрема:
контрольно-перевірочної роботи – 16 (19,8 відс.);
інформування про ухилення від сплати податків – 2 (2,5 відс.);
загальнодержавних та місцевих податків – 13 (16,0 відс.);
відмови в отриманні реєстраційних номерів облікових карток платників податків – 4 (4,9 відс.);
консультацій з питань податкового законодавства – 1 (1,2 відс.);
інших питань – 15 (18,5 відс.).
За результатами розгляду звернень посадовими особами ДПС вирішено позитивно 13 звернень (16,0 відс.), дано роз’яснення на 56 звернень (69,1 відс.), не підлягали розгляду відповідно до статей 8 і 17 Закону України від 02 жовтня 1996 року № 393/96-ВР «Про звернення громадян» – 4 звернення (4,9 відс.), 8 звернень (9,8 відс.) знаходяться на виконанні (термін виконання по них не настав).
Усі звернення розглянуті, за результатами їх розгляду громадянам надано відповіді у визначені Законом України «Про звернення громадян» строки.
Крім того, на виконання статей 22, 23 Закону України від 02 жовтня 1996 року № 393/96-ВР «Про звернення громадян» в Головному управлінні ДПС у Донецькій області передбачено проведення особистого прийому громадян керівниками ГУ ДПС та керівниками структурних підрозділів ГУ ДПС.
Прийом громадян проводиться відповідно до затвердженого графіку, не рідше двох разів на місяць.
Разом з тим звертаємо увагу, що громадяни мають можливість надсилати електронні звернення (через мережу Інтернет) у вигляді сканокопій чи фотокопій з підписом заявника із зазначенням дати та місця проживання (реєстрації) на електронну пошту dn.zvernennya@tax.gov.ua та за допомогою сервісу «Електронний кабінет платника податків» з використанням кваліфікованого електронного підпису.