Протягом січня - лютого 2024 року Головне управління ДПС у Донецькій області отримало 61 звернення громадян, які підпадають під дію Закону України “Про звернення громадян”. З них:
26 звернень надійшло поштою (безпосередньо від громадян);
35 звернень надійшло засобами електронного зв'язку, через мережу Інтернет.
Питання, з якими зверталися громадяни до ГУ ДПС у Донецькій області:
контрольно-перевірочна робота – 14;
єдиний внесок – 7;
реєстрація та облік платників податків – 10;
ухилення від сплати податків – 1;
нарахування та сплата загальнодержавних та місцевих податків і зборів – 3;
відмова в отриманні реєстраційних номерів облікових карток платників податків – 2;
податок на доходи фізичних осіб –1;
єдиний податок –1;
інші питання, що належать до компетенції органів ДПС – 22.
За результатами розгляду звернень громадян, що надійшли до Головного управління ДПС у Донецькій області:
9 звернень вирішено позитивно;
42 звернень – заявникам надано відповідні роз’яснення;
3 звернення, що не підлягає розгляду відповідно до статей 8 і 17 ЗУ «Про звернення громадян»
7 звернень знаходяться на виконанні (термін виконання по них не настав).
Усі звернення розглянуті, за результатами їх розгляду громадянам надано відповіді у визначені Законом України «Про звернення громадян» строки.
На виконання статей 22, 23 Закону України від 02 жовтня 1996 року № 393/96-ВР «Про звернення громадян» в ГУ ДПС передбачено проведення особистого прийому громадян керівниками ГУ ДПС та керівниками структурних підрозділів ГУ ДПС. Прийом громадян проводиться відповідно до затвердженого графіку, не рідше двох разів на місяць.
Разом з тим звертаємо увагу, що громадяни мають можливість надсилати електронні звернення (через мережу Інтернет) у вигляді сканокопій чи фотокопій з підписом заявника із зазначенням дати та місця проживання (реєстрації) на електронну пошту dn.zvernennya@tax.gov.ua та за допомогою сервісу «Електронний кабінет платника податків» з використанням кваліфікованого електронного підпису.