Протягом січня 2024 року Головне управління ДПС у Донецькій області отримало 24 звернення громадян, які підпадають під дію Закону України “Про звернення громадян”. З них:
10 звернень надійшло поштою (безпосередньо від громадян);
14 звернень надійшло засобами електронного зв'язку, через мережу Інтернет.
Питання, з якими зверталися громадяни до ГУ ДПС у Донецькій області:
контрольно-перевірочна робота – 9;
єдиного соціального внеску – 3;
реєстрації та обліку платників податків – 3;
інформування про ухилення від сплати податків -1;
інші питання, що належать до компетенції органів ДПС – 8.
За результатами розгляду звернень громадян, що надійшли до Головного управління ДПС у Донецькій області:
по 4 зверненням – вирішено позитивно;
по 16 зверненням – заявникам надано відповідні роз’яснення;
4 звернення – знаходяться на виконанні (термін виконання по них не настав).
Усі звернення розглянуті, за результатами їх розгляду громадянам надано відповіді у визначені Законом України «Про звернення громадян» строки.
На виконання статей 22, 23 Закону України від 02 жовтня 1996 року № 393/96-ВР «Про звернення громадян» в ГУ ДПС передбачено проведення особистого прийому громадян керівниками ГУ ДПС та керівниками структурних підрозділів ГУ ДПС. Прийом громадян проводиться відповідно до затвердженого графіку, не рідше двох разів на місяць.
Разом з тим звертаємо увагу, що громадяни мають можливість надсилати електронні звернення (через мережу Інтернет) у вигляді сканокопій чи фотокопій з підписом заявника із зазначенням дати та місця проживання (реєстрації) на електронну пошту dn.zvernennya@tax.gov.ua та за допомогою сервісу «Електронний кабінет платника податків» з використанням кваліфікованого електронного підпису.