Протягом 11 місяців 2017 року до Донецької митниці ДФС надійшло 37 письмових звернень від громадян, що в 2,8 разів або на 24 звернення більше, ніж за відповідний період 2016 року (13 звернень). Всі звернення, класифіковані, як заяви. Скарг та пропозицій у звітному періоді, не надходило.
Більше половини питань, з якими звертались громадяни до митниці, стосуються надання роз’яснень про здійснення митних формальностей щодо транспортних засобів, а саме: продовження строку перебування тимчасово ввезеного транспортного засобу на митній території України; підтвердження або констатація правомірності знаходження транспортного засобу на митній території України, припинення митного режиму транзиту в наслідок втрати транспортного засобу на території, де органи державної влади тимчасово не здійснюють свої повноваження, повернення транспортного засобу, вилученого митницею за протоколами про порушення митних правил власнику, після спліти штрафу тощо. Питома вага таких звернень складає 54% (20 звернень) від загальної кількості звернень.
У зв’язку із набуттям чинності Законом України від 03.10.2017 № 2148-VIII «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо підвищення пенсій», значно збільшилась кількість звернень пов’язана із наданням інформації для призначення, перерахування або відновлення пенсій. Питома вага таких звернень складає 24% (9 звернень) від загальної кількості звернень. Протягом відповідного періоду 2016 року надійшло одне звернення пов’язане із пенсійною тематикою.
Інші питання заявників стосувались: добровільної відмови від стягнення аліментів, надання роз’яснень щодо утримання обов’язкових податків і зборів при виплаті компенсації за час вимушеного прогулу; поновлення за рішенням суду на відповідній посаді в Донецькій митниці ДФС, надання інформації про склад щомісячної заробітної плати та компенсації за невикористану щорічну відпустку звільненому працівнику за період вимушеного прогулу.
За звітний період до Донецької митниці ДФС надійшло 3 повторних звернення громадян, що на 2 звернення більше ніж за аналогічний період 2016 року (1 повторне звернення). Фактів порушення посадовими особами положень Закону, невирішення порушених у зверненнях питань, або формального підходу до розгляду звернень не виявлено.
З початку року надійшло 5 електронних звернень, що повернуто авторові, як такі, що не відповідають вимогам ч.7 ст.5 Закону України «Про звернення громадян» (зі змінами та доповненнями).
Також, протягом листопаду 2017 року, до митниці надійшло звернення громадянина, яке відповідно до ч. 3 ст.7 Закону України «Про звернення громадян» переслано за належністю.
На всі звернень надано вичерпні роз’яснення, без порушень термінів визначених законодавством.
Протягом січня-листопада 2017 року надійшло одне звернення, яке відповідно до вимог ч.1 ст. 8 Закону України «Про звернення громадян» було визнано анонімним.
У звітному періоді звернень від громадян щодо проведення особистого прийому до Донецької митниці ДФС не надходило.
Громадяни, що відносяться до категорій, які потребують соціального захисту, до Донецької митниці ДФС протягом 11 місяців 2017 року не звертались.