До Головного управління ДФС у Донецькій області і територіальних органів області у січні-жовтні 2017 року надійшло 438 письмових звернень громадян, що на 13 звернень або 3,1% більше, ніж за відповідний період 2016 року.
Станом на 01.11.2017 розглянуто 414 письмових звернень, за їх результатами: на 353 звернення надано відповідні роз`яснення, вирішено позитивно 12 звернень, повернуто авторам 13 звернень, оскільки звернення були оформлені з недотриманням вимог частини сьомої статті 5 Закону України «Про звернення громадян», направлено на розгляд за належністю до інших органів 15 звернень, відмовлено в задоволенні вимог на 3 звернення, а також не підлягало розгляду 18 анонімних звернень.
Зокрема, у жовтні 2017 року надійшло 58 письмових звернень громадян (57 заяв, 1 скарга).
Основні питання, які порушено у письмових зверненнях жовтня 2017 року – проведення контрольно-перевірочної роботи (16 звернень), адміністрування місцевих податків та інформування про ухилення від сплати податків (по 8 звернень), сплати сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування (6 звернень).
Протягом січня-жовтня п.р. посадовими особами Головного управління ДФС у Донецькій області і територіальних органів проведено 60 прийомів громадян (у тому числі 22 виїзних або 36,6% від їх загальної кількості), що на 8 прийомів менше аналогічного показника минулого року.
У жовтні п.р. посадовими особами Головного управління ДФС у Донецькій області і територіальних органів ДФС області проведено 5 прийомів громадян, що у порівнянні з жовтнем минулого року в 3,4 рази менше. На них порушувались питання щодо податкової звітності, реструктуризації податкового боргу (відстрочення або розстрочення сплати податкового боргу, а також часткове його списання) (по одному зверненню) та ін.