До Головного управління ДФС у Донецькій області і територіальних органів області у січні-вересні 2017 року надійшло 380 письмових звернень громадян, що на 17 звернень або 4,7% більше, ніж за відповідний період 2016 року.
Станом на 01.10.2017 розглянуто 355 письмових звернень, за їх результатами: на 302 звернення надано відповідні роз`яснення, вирішено позитивно 12 звернень, повернуто авторам 11 звернень, оскільки звернення були оформлені з недотриманням вимог частини сьомої статті 5 Закону України «Про звернення громадян», направлено на розгляд за належністю до інших органів 11 звернень, відмовлено в задоволенні вимог на 3 звернення, а також не підлягало розгляду 16 анонімних звернень.
Зокрема, у вересні 2017 року надійшло 26 письмових звернень громадян (24 заяви, 2 скарги).
Основні питання, які порушено у письмових зверненнях вересня 2017 року – проведення контрольно-перевірочної роботи (8 звернень), адміністрування місцевих податків (7 звернень), адміністрування загальнодержавних податків і зборів (3 звернення), інформування про ухилення від сплати податків (2 звернення), сплати сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування (1 звернення).
Протягом січня-вересня п.р. посадовими особами Головного управління ДФС у Донецькій області і територіальних органів проведено 55 прийомів громадян (у тому числі 22 виїзних або 40% від їх загальної кількості), що на 4 прийоми більше аналогічного показника минулого року.
У вересні п.р. посадовими особами Головного управління ДФС у Донецькій області і територіальних органів ДФС області проведено 6 прийомів громадян, що у порівнянні з вереснем минулого року вдвічі більше. На них порушувались питання щодо адміністрування загальнодержавних і місцевих податків (по 2 звернення), працевлаштування в органах ДФС (1 звернення) та ін.