З початку року до Донецької митниці ДФС надійшло 27 письмових звернень від громадян, що на 20 звернень більше, ніж за відповідний період 2016 року (7 звернень). Всі звернення, класифіковані, як заяви. Скарг та пропозицій, як у звітному періоді, так у відповідному періоді минулого року, не надходило.
Основні питання, що порушували громадяни у зверненнях стосувались надання роз’яснень про здійснення митних формальностей стосовно транспортних засобів, а саме: продовження строку перебування тимчасово ввезеного транспортного засобу на митній території України; підтвердження або констатація правомірності знаходження транспортного засобу на митній території України, припинення митного режиму транзиту в наслідок втрати транспортного засобу на території, де органи державної влади тимчасово не здійснюють свої повноваження. Питома вага таких звернень складає 63% (17 звернень) від загальної кількості звернень.
Також у заявах порушувались питання пов’язані з наданням роз’яснень та необхідної інформації для призначення, перерахування або відновлення пенсій. Питома вага таких звернень складає 11% (3 звернення) від загальної кількості звернень.
Інші питання заявників стосувались: добровільної відмови від стягнення аліментів, надання роз’яснень щодо утримання обов’язкових податків і зборів при виплаті компенсації за час вимушеного прогулу; поновлення за рішенням суду на відповідній посаді в Донецькій митниці ДФС, надання інформації про склад щомісячної заробітної плати та компенсації за невикористану щорічну відпустку звільненому працівнику за період вимушеного прогулу.
За звітний період до Донецької митниці ДФС надійшло 3 повторних звернення громадян, що на 2 звернення більше ніж за аналогічний період 2016 року (1 повторне звернення). Фактів порушення посадовими особами положень Закону, невирішення порушених у зверненнях питань, або формального підходу до розгляду звернень не виявлено.
З початку року надійшло 5 електронних звернень, що повернуто авторові, як такі, що не відповідають вимогам ч.7 ст.5 Закону України «Про звернення громадян» (зі змінами та доповненнями).
Всі заяви розглянуті своєчасно, заявникам надано вичерпні роз’яснення згідно діючого законодавства.
Протягом січня-вересня 2017 року надійшло одне звернення, яке відповідно до вимог ч.1 ст. 8 Закону України «Про звернення громадян» було визнано анонімним.
У звітному періоді звернень від громадян щодо проведення особистого прийому до Донецької митниці ДФС не надходило.
Громадяни, що відносяться до категорій, які потребують соціального захисту, до Донецької митниці ДФС протягом минулого періоду 2017 року не звертались.