До Головного управління ДФС у Донецькій області і територіальних органів області у січні-листопаді 2016 року надійшло 468 письмових звернень громадян, що на 117 звернень або 33,3% більше, ніж за відповідний період 2015 року.
Зокрема, у листопаді 2016 року надійшло 43 письмових звернення громадян (34 заяви, 9 скарг), що на 2 звернення більше відповідного показника аналогічного періоду минулого року. У звітному місяці надійшло 3 неодноразових звернення, повторних звернень не надходило.
Основні питання, які порушено у письмових зверненнях листопада 2016 року – проведення контрольно-перевірочної роботи (8 звернень), адміністрування загальнодержавних податків (7 звернень), інформування про ухилення від сплати податків (4 звернення), місцеві податки ( 2 звернення) та ін.
З початку року розглянуто 451 письмове звернення, за їх результатами: на 372 звернення надано відповідні роз`яснення, вирішено позитивно (на користь платників податків) 30 звернень, не підлягало розгляду 17 звернень, повернуто авторам 16 звернень, направлено на розгляд за належністю до інших органів 12 звернень, на 4 звернення заявникам відмовлено у задоволенні їх вимог.
Протягом січня-листопада п.р. посадовими особами Головного управління ДФС у Донецькій області і територіальних органів проведено 78 прийомів громадян, у тому числі 38 виїзних. У порівнянні з аналогічним періодом минулого року кількість усних прийомів зменшилась у 2,2 рази. За результатами розгляду усних звернень громадян на 74 надано роз’яснення, 4 – вирішено позитивно.
Протягом листопада 2016 року посадовими особами ГУ ДФС у Донецькій області і ДПІ області проведено 10 особистих прийомів громадян. На особистих прийомах у звітному місяці порушувались питання щодо здійснення контрольно-перевірочної роботи та адміністрування місцевих податків (по 2 звернення), а також єдиного соціального внеску (1 звернення) та ін.