Протягом десяти місяців 2016 року до Донецької митниці ДФС надійшло 8 письмових звернень від громадян. Всі звернення класифіковані, як заяви. За звітний період 2016 року скарг, колективних звернень не надходило.
У зверненнях громадяни просили: надати довідку про сплачені аліменти для малолітньої дитини, цікавились наявністю в митниці технічної можливості проведення сканування людини, щодо виявлення в її організмі електронного приладу (чіпу), надати роз’яснення щодо здійснення прикордонного контролю і перевезення грошових коштів з тимчасово окупованої території через «лінію розмежування», припинення митного режиму «транзит», внаслідок втрати транспортного засобу (зі слів заявника) на території, де органи державної влади тимчасово не здійснюють свої повноваження. Ще одно звернення стосувалось питання отримання особистих речей з автотранспортного засобу, у відношенні якого складено протокол про порушення митних правил (транспортний засіб вилучено).
На всі звернення вчасно надано обґрунтовані, вичерпні відповідно згідно чинного законодавства.
За звітний період надійшло одне звернення, яке відповідно до вимог ч.1 ст. 8 Закону України «Про звернення громадян» було визнано анонімним.
З початку року керівним складом Донецької митниці ДФС здійснено три особисті прийоми за зверненням громадян. Заявники цікавилися можливістю працевлаштування до Донецької митниці ДФС, технічною можливістю проведення особистого сканування та незгоди з діями посадових осіб митниці з приводу складання протоколу про порушення митних правил.
Упродовж прийомів заявникам надано вичерпні роз’яснення на поставлені питання.
Із скаргами та пропозиціями громадяни на особистий прийом не звертались. Колективних звернень не надходило. Звернень від громадян, що відносяться до категорій, які потребують соціального захисту не було.