Протягом дев’яти місяців 2016 року до Донецької митниці ДФС надійшло 7 письмових звернень від громадян. Всі звернення класифіковані, як заяви. За звітний період 2016 року скарг, колективних звернень не надходило.
В одній із заяв громадянка просила надати довідку про сплачені аліменти для малолітньої дитини. Звернення розглянуто своєчасно, заявнику направлено запитувану інформацію. Два звернення надійшло від одного заявника з одного й того ж питання. Громадянка цікавилась наявністю в митниці технічної можливості проведення сканування людини, щодо виявлення в її організмі електронного приладу (чіпу). У двох зверненнях громадяни просили надати роз’яснення щодо здійснення прикордонного контролю і перевезення грошових коштів з тимчасово окупованої території через «лінію розмежування». Одно звернення громадянина стосувалося припинення митного режиму «транзит», внаслідок втрати транспортного засобу (зі слів заявника) на території, де органи державної влади тимчасово не здійснюють свої повноваження.
На всі звернення вчасно надано обґрунтовані, вичерпні відповідно згідно чинного законодавства.
Ще одно звернення згідно ч.1 ст. 8 Закону України «Про звернення громадян» було визнано анонімним, як таке, що розгляду не підлягає.
З початку року керівним складом Донецької митниці ДФС здійснено три особисті прийоми за зверненням громадян. Заявники цікавилися можливістю працевлаштування до Донецької митниці ДФС, технічною можливістю проведення особистого сканування та незгоди з діями посадових осіб митниці з приводу складання протоколу про порушення митних правил.
Упродовж прийомів заявникам надано вичерпні роз’яснення на поставлені питання.
Із скаргами та пропозиціями громадяни на особистий прийом не звертались. Колективних звернень не надходило. Звернень від громадян, що відносяться до категорій, які потребують соціального захисту не було.