До податкових органів Донецької області в січні-квітні 2013 року надійшло 238 запитів на публічну інформацію (далі - ЗПІ). Це на 20 запитів менше (7,8%), ніж за аналогічний період минулого року.
Найбільш активними ініціаторами ЗПІ як і раніше залишаються фізичні особи: від них отримано 190 запитів (79,8%). Юридичні особи направили 39 запитів (16,4%), представники засобів масової інформації - 4 (1,7%), інші органи виконавчої влади - 4 (1,7%). 1 запит надійшов від об'єднання громадян без статусу юридичної особи (0,4%).
До податкових інспекцій області в січні-квітні п.р. надійшло 219 запитів, до облапарату – 19 запитів, що складає близько 8% від загальної кількості.
Що стосується форми отримання запитів, то в податкові інспекції найчастіше звертаються усно – по телефону (123 запити) і під час особистого відвідування (53), рідше – письмово (43). До обласного апарату переважно усі запити поступають письмово: поштою (17 запитів) і електронною поштою.
У квітні в податкових інспекціях просили надати інформацію про режим роботи центрів обслуговування платників податків, акредитованих центрів видачі електронних ключів, отримання копій декларації про прибуток, документів звітності юридичної особи і перебування його на податковому обліку, а також щодо наявності вакансій, сплачених сум за земельну ділянку, попередніх результатів кампанії з декларування доходів громадян за 2012 рік тощо.
На усі запити надані відповіді в строк, який не перевищує п'яти робочих днів. Інформація надана повністю на 200 запитів (84%), іншим розпорядникам інформації надіслано 1 запит (0,4%).
Відмовлено в наданні інформації на 37 запитів (15,5%) у зв'язку з тим, що тематика запитів не відповідала визначенню публічної інформації, а стосувалась податкової консультації або запитувалася інформація про третіх осіб.
Як показує аналіз ЗПІ, з метою оперативного отримання необхідних відомостей платники податків області використовують своє право на доступ до публічної інформації, яке забезпечує їм законодавство України.
Сектор забезпечення доступу до публічної інформації та розгляду звернень громадян