На сьогодні громадяни користуються правом звертатись за отриманням публічної інформації до органів фіскальної служби письмово, у сканованому вигляді через мережу Інтернет, через електронний сервіс «Електронний кабінет» з використанням електронного цифрового підпису, а також за допомогою усних запитів, викладених засобами телефонного зв’язку.
У січні-липні 2019 року до Головного управління ДФС у Донецькій області надійшло 79 запитів на отримання публічної інформації, що на 20,2% менше, ніж в аналогічному періоді минулого року (99). В розрізі категорій запитувачів найбільше запитів надійшло від фізичних осіб – 47 (59,5% від загальної кількості) та юридичних осіб – 19 (24,1%).
За результатами розгляду задоволено 62 запити на отримання публічної інформації (78,5% від загальної кількості запитів), 4 запити (5,1%) направлено іншим розпорядникам інформації, у володінні яких вона знаходиться, відмовлено в задоволенні 13 запитів (16,4%).
Так, у липні 2019 року до Головного управління ДФС у Донецькій області надійшло 8 запитів на отримання публічної інформації, що на 3 запити менше, ніж у червні поточного року (11).
Запитувачі звертались з проханням надати інформацію щодо кількості юридичних та фізичних осіб у Донецькій області за 2012-2017 роки, системи оподаткування, на якій перебував суб’єкт господарювання.
Разом з тим запитувачі цікавились інформацією щодо банківських реквізитів для сплати податку на доходи фізичних осіб, єдиного соціального внеску і військового збору, а також переліку податків, сплачених юридичною особою до місцевого бюджету за 2014 - 2018 роки, нарахування грошового забезпечення, утриманого податку на доходи фізичних осіб та виплати щомісячної грошової компенсації сум податку з доходів фізичних осіб за відповідний період служби в ГУ ДФС.
За результатами розгляду інформацію надано на 8 запитів.
Управління обслуговування платників Головного управління ДФС у Донецькій області нагадує, що запит на отримання публічної інформації може бути подано в робочий час згідно з правилами внутрішнього трудового розпорядку:
на поштову адресу: 87526, м. Маріуполь, вул.130-ї Таганрозької дивізії, буд.114 (з приміткою на конверті «Публічна інформація»);
на електронну адресу: dn.upr11.official@sfs.gov.ua (з приміткою у темі електронного листа «Публічна інформація»); за телефоном: (0629) 47-00-37; факсом: (0629) 52-84-12.