З метою реалізації конституційного права кожного на доступ до публічної інформації у січні-травні 2014 року органами Міндоходів області розглянуто 267 запитів з проханням надати публічну інформацію, що на 20 запитів менше, ніж за аналогічний період минулого року.
У переважній більшості запити отримано за телефоном та при особистому відвідуванні органів Міндоходів області - 173 запити, що становить майже 65% всіх запитів. У письмовій формі надійшло 89 запитів, на адресу електронної пошти – 5.
Найчастіше за отриманням публічної інформації звертаються фізичні особи - 197 запитів або майже 74% всіх запитувачів. Від юридичних осіб надійшло 69 запитів або 26%, від об’єднання громадян - 1 запит.
Інформацію надано на 236 запитів, що становить понад 88,4% всіх запитів. Іншому розпоряднику інформації направлено 1 запит. Відмовлено в наданні інформації на 30 запитів у зв’язку з тим, що запитувана інформація стосувалась третіх осіб або запити не відповідали визначенню публічної інформації та стосувались податкової консультації.
Аналіз тематики запитів на публічну інформацію, які надішли в травні п.р., свідчить, що ініціатори запитів звертались з проханням надати інформацію про місця розташування органів Міндоходів області та контактні телефони приймалень, графік особистого прийому громадян керівництвом, графік роботи ЦОП у святкові дні, наявність вакансій для працевлаштування, надання адміністративних послуг.
Крім того, популярними були запити про надання звітності в електронному вигляді, отримання ключів електронного цифрового підпису, надання виписки з особового рахунку, інформації про сплату податків іншою особою, розрахункових рахунків для сплати податків та ЄСВ, строків дії ліцензії на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями та тютюновими виробами.
Скарги на рішення, дії чи бездіяльність працівників органів Міндоходів Донецької області з розгляду запитів на публічну інформацію не надходили.
Відділ обслуговування платників податків
у Міндоходів у Донецькій області