Основним пріоритетом служби є підтримка зворотного зв’язку з платниками податків, запровадження постійного діалогу з бізнесом та оперативне надання потрібної та перевіреної інформації.
Для інформаційної підтримки платників з питань сплати податків з початку введення воєнного стану працюють «гарячі лінії» Головного управління ДПС у Донецькій області, за допомогою яких щоденно надаються роз'яснення з питань сплати платежів, повернення помилково сплачених коштів, реєстрації та обліку РРО/ПРРО, питання блокування податкових накладних, тощо.
Так, у січні поточного року податківцями надано відповіді на 5,4 тис. звернень фізичних і юридичних осіб у телефонному режимі та 4 звернення у мессенджерах соціальних мереж ГУ ДПС у Донецькій області.
Незважаючи на складні умови воєнного стану, податковою службою Донеччини запроваджено постійний діалог з бізнесом для вирішення конкретних проблем платників податків.