Територіальні органи ДПС
у Донецькій області

Офіційний портал
Авторизація
Невірна адреса, або пароль
Email:
Пароль:

Якщо Ви бажаєте отримувати новини на email і т.д. - Зареєструйтеся

Шановні відвідувачі Центрів обслуговування платників Донецької області! З 23 березня 2020 року, на період дії надзвичайної ситуації та карантину, центри обслуговування платників надаватимуть адміністративні послуги виключно в онлайн режимі

2020-03-24

У зв'язку із запровадженням на території Донецької області надзвичайної ситуації та введенням обмежувальних заходів, направлених на запобігання поширенню гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, з 23 березня 2020 року зупиняється робота усіх центрів обслуговування платників (далі – ЦОП) Головного управління ДПС у Донецькій області. Тимчасово (на час дії карантину) послуги надаватимуться виключно в онлайн режимі.

Вказані обмежувальні заходи пов’язані винятково з нашими зусиллями убезпечити як наших працівників та їх рідних, так і наших шановних платників, зберегти здоров’я та життя людей!

При цьому запевняємо, що працівники податкової служби Донеччини продовжують виконувати свої обов’язки, адже економічна стабільність та наповнення бюджету дозволить державі максимально забезпечити соціальні гарантії своїм громадянам.

Отже, прийом платників в ЦОП буде здійснюватись за попереднім записом за телефонами (завантажити) для надання невідкладних послуг, зокрема:

видачі картки платника податків, внесення до паспорта громадянина України (у формі книжечки) даних про реєстраційний номер облікової картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб-платників податків;

внесення до паспорта громадянина України (у формі книжечки) відмітки про наявність права здійснювати будь-які платежі за серією та номером паспорта.

           Звертаємо увагу, що на цей час зупиняється перебіг строків звернень за отриманням адміністративних та інших послуг, а також строків надання цих послуг. Після припинення надзвичайної ситуації та карантину перебіг цих строків буде продовжено з урахуванням часу, що минув до його зупинення.

Поряд з цим, закликаємо користуватися електронними сервісами ДПС.

Вхід до Електронного кабінету здійснюється за адресою  http://cabinet.tax.gov.ua, який працює в режимі 24/7.

Електронні скриньки Головного управління ДПС у Донецькій області:

dn-gu@tax.gov.ua  - для інформаційного обміну з органами виконавчої влади, підприємствами, установами, організаціями.

dn.ezvernennya@tax.gov.ua - для подання електронних звернень громадян (електронні звернення від громадян приймаються у вигляді сканкопій чи фотокопій письмових звернень з підписом заявника із зазначенням дати та місця проживання).

dn.publicinfo@tax.gov.ua  - для подання запитувачами запитів на отримання публічної інформації.

Сподіваємось на ваше розуміння та соціальну відповідальність!