Попередній запис громадян на особистий прийом до керівництва Головного управління ДПС у Донецькій області та керівників структурних підрозділів Головного управління ДПС у Донецькій області здійснюється з понеділка по п’ятницю з 08:30 до 12:30 та з 13:00 до 16:15 у телефонному режимі за номером: (050) 863-61-70.
Запис на черговий прийом до керівництва Головного управління ДПС у Донецькій області припиняється за десять робочих днів до дати особистого прийому, до посадових осіб структурних підрозділів Головного управління ДПС у Донецькій області - за п'ять робочих днів до дати особистого прийому.
Запис на наступний прийом розпочинається в день припинення запису на черговий прийом.
Направити звернення до Головного управління ДПС у Донецькій області громадяни можуть такими способами:
1) надіслати звернення поштою – поштова адреса: вул. Київська, 286, м. Бровари, Київська обл., 07400;
2) надіслати електронне звернення* з використанням мережі Інтернет на скриньку dn.zvernennya@tax.gov.ua, для цього необхідно:
- надіслати скановану копію або фотокопію звернення з власноручним підписом;
- або надіслати звернення, підписане електронним цифровим підписом;
3) надіслати електронне звернення через Електронний кабінет платника (https://cabinet.tax.gov.ua/).
3) передати звернення особисто або через уповноважену особу до будь-якого з центрів обслуговування платників Головного управління ДПС у Донецькій області.
ДЕРЖАВНА ПОДАТКОВА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ДПС У ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
від 29.08.2025 р. Бровари № 366
Про затвердження графіків особистого прийому громадян керівництвом та посадовими особами структурних підрозділів Головного управління ДПС у Донецькій області
Відповідно до статті 40 Конституції України, статті 22 Закону України «Про звернення громадян» та підпункту 47 пункту 4 Положення про Головне управління ДПС у Донецькій області, затвердженого наказом Державної податкової служби України від 12 листопада 2020 року № 643 (зі змінами), та у зв’язку із кадровими змінами
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Графік особистого прийому громадян керівництвом Головного управління ДПС у Донецькій області та Графік особистого прийому громадян посадовими особами структурних підрозділів Головного управління ДПС у Донецькій області (далі – графіки), що додаються.
2. Заступникам начальника Головного управління ДПС у Донецькій області (далі – ГУ ДПС), керівникам структурних підрозділів ГУ ДПС забезпечити виконання графіків.
3. Управлінню організації роботи (Слюсар Олександр) забезпечувати вжиття необхідних заходів, передбачених нормативно-правовими документами з організації особистого прийому громадян, відповідно до затверджених графіків.
4. Відділу інформаційної взаємодії (Швачка Вікторія) забезпечити оприлюднення цього наказу на субсайті ГУ ДПС вебпорталу Державної податкової служби України.
Термін – до 02.09.2025.
5. Визнати такими, що втратили чинність, накази ГУ ДПС від 06.12.2024 № 368 «Про затвердження графіків особистого прийому громадян керівництвом та посадовими особами структурних підрозділів ГУ ДПС» та від 23.06.2025 № 246 «Про внесення змін до наказу ГУ ДПС від 06.12.2024 № 368».
6. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.
Начальник Олександр ГОЛОВІН
Наталія Вілянська
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Головного управління
ДПС у Донецькій області
29.08.2025 № 366
ГРАФІК особистого прийому громадян керівництвом
Головного управління ДПС у Донецькій області
№ з/п | Посада, прізвище, ім’я, по батькові | Дні тижня | Години прийому |
1 | В. о. начальника Головін Олександр Геннадійович | Перший вівторок місяця | з 0900 до 1200 |
2 | Заступник начальника Гринцов Олександр Васильович | Друга середа місяця | з 1300 до 1600 |
3 | В. о. заступника начальника Кара Олександр Дмитрович | Четвертий понеділок місяця | з 1400 до 1700 |
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Головного управління
ДПС у Донецькій області
29.08.2025 № 366
ГРАФІК особистого прийому громадян посадовими особами структурних підрозділів
Головного управління ДПС у Донецькій області
№ з/п | Назва структурного підрозділу | Дні тижня | Години прийому |
1 | Управління організації роботи | Перший понеділок місяця | з 0900 до 1200 |
2 | Управління оподаткування юридичних осіб | Другий понеділок місяця | з 1300 до 1600 |
3 | Управління правового забезпечення | Третій понеділок місяця | з 0900 до 1200 |
4 | Управління податкового аудиту | Четвертий понеділок місяця | з 1300 до 1600 |
5 | Відділ запобігання фінансовим операціям, пов’язаним з легалізацією доходів, одержаних злочинним шляхом | Перший вівторок місяця | з 0900 до 1200 |
6 | Управління контролю за підакцизними товарами | Другий вівторок місяця | з 1300 до 1600 |
7 | Управління фінансового забезпечення та бухгалтерського обліку | Третій вівторок місяця | з 0900 до 1200 |
8 | Управління персоналу | Четвертий вівторок місяця | з 0900 до 1200 |
9 | Управління податкових сервісів | Перша середа місяця | з 0900 до 1200 |
10 | Управління по роботі з податковим боргом | Друга середа місяця | з 0900 до 1200 |
11 | Сектор охорони державної таємниці, технічного та криптографічного захисту інформації | Четверта середа місяця | з 1300 до 1600 |
12 | Управління інфраструктури та господарського забезпечення | Перший четвер місяця | з 0900 до 1200 |
13 | Управління з питань виявлення та опрацювання податкових ризиків | Другий четвер місяця | з 0900 до 1200 |
14 | Управління економічного аналізу | Третій четвер місяця | з 1300 до 1600 |
15 | Управління інформаційних технологій | Четвертий четвер місяця | з 1300 до 1600 |
16 | Сектор реєстрації користувачів | Перша п’ятниця місяця | з 1300 до 1600 |
17 | Відділ трансфертного ціноутворення | Друга п’ятниця місяця | з 0900 до 1200 |
18 | Управління оподаткування фізичних осіб | Третя п’ятниця місяця | з 1300 до 1600 |
19 | Відділ інформаційної взаємодії | Четверта п’ятниця місяця | з 0900 до 1200 |
20 | Краматорська державна податкова інспекція | Третій четвер місяця | з 1300 до 1600 |
21 | Покровська державна податкова інспекція | Другий четвер місяця | з 0900до 1200 |
22 | Волноваська державна податкова інспекція | Друга п’ятниця місяця | з 1300 до 1600 |